התחברות
הרשמה
הגיוני שאני מרגישה מיובשת אחרי שאני הולכת לעשות את מס 2 בשירותים?
4 באוקטובר 2019, 16:16
שירותים
חילוף חומרים
אוכל
מים
תשובה אחת
יש מצב.. אני מרגישה קצת חולשה וישלי עור ברווז
אנונימית
באותו הנושא:
אני מרגישה ממש מיובשת בעיקר בגרון, שתיתי המון מים וזה ממשיך, אני טיפה מרגישה שאני עומדת להתעלף, מה אני יכולה לעשות? תודה לעונים :)
זה הגיוני שיש זמר שאני אוהב אבל תמיד אחרי שאני שומע אותו אני מרגיש חרא?
זה הגיוני שאני מרגישה שאני צריכה כאב נפשי?
הגיוני שאני לא מרגישה כלום אחרי שמונה שוטים?
זה הגיוני שאני טיפה מלאה אבל אני ממש מרגישה טוב עם עצמי וחושבת שאני יפה?
שתיתי בלילה 3 כוסות וודקה ועכשיו חזרתי הביתה ואני מרגישה ממש מיובשת
זה הגיוני שאני מרגישה דפיקות לב בברכיים שאני רגועה?
זה הגיוני שאני מרגישה רע שאני הולכת למרפאה בבסיס רק כי יש הרבה עבודה לעשות?
הגיוני שהעור שלי בפנים שומני אבל מיובש? כאילו הוא מבריק וכשנוגעים זה מרגיש כאילו מרחו עליו שמן אבל הוא גם מרגיש מיובש
הגיוני שחודשיים אחרי פרידה אני מרגישה רגשות למישהו אחר?
זה הגיוני שאני כל הזמן מקבלת מחזור אחרי 30 ימים כי בדרך כלל זה אחרי 28