5 תשובות
ראיתי את זה גם השנה לילד בכיתה ז מהבצפר שלי.
כל המורים יודעים, המחנך, ההורים
אף אחד לא עוזר לו
כל הכיתה שלו כל הזמן משפילה אותו
זה מזעזע..
כמובן שאני וכמה חברות באו לקראתו
אבל זה ממש מזעזע
לא הגיוני כל כך
לא יודע, אף פעם לא יצא לי לראות ילד כזה
הייתי עוזר לו, אבל לא מדחיק אותו אלא עוזר לו בקטע של ממש.
אמ בדרך כלל זה לא קורה
באותו הנושא: