4 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני באמת אוהבת אותו עבר מכיתה ה ועכשיו אני בכיתה ז
אנונימית
כדי שזה יהיה רציני
עזבי אותך את לא באמת אוהבת אותו ממליץ לך לדחות את זה לעוד שנה שנתיים
האהא איזה קטנים, פשוט תגידי לו את זה..בכל מקרה זה לא אמיתי,אין אהבה בגיל הזה גם ככה.