3 תשובות
אני
לא מת ככ על מארוול אבל יש סרטים שהתחברתי
אני.
ראיתי רק עד איירון מן 3 ופשוט לא המשכתי. היחיד שכן די אהבתי היה ת'ור הראשון. אני פשוט לא ממש בקטע של סרטי גיבורי על וכו'.
ראיתי רק עד איירון מן 3 ופשוט לא המשכתי. היחיד שכן די אהבתי היה ת'ור הראשון. אני פשוט לא ממש בקטע של סרטי גיבורי על וכו'.
באותו הנושא: