4 תשובות
היתה לי היזדמנות לעזור אבל נכשלתי בה
שנתתי את הלב שלי לבן אדם שסוף עזב אותי בטענה שאני בוכה יותר מידי
הייתה לי הזדמנות פעם עם הקראש אבל לא הלכתי עליה
אחרי איזה שנה הוא היה עם החברה הכי טובה שלי והם היו ממש מאוהבים
עכשיו אני התאהבתי בו והוא עדיין אוהב אותה
אחרי איזה שנה הוא היה עם החברה הכי טובה שלי והם היו ממש מאוהבים
עכשיו אני התאהבתי בו והוא עדיין אוהב אותה
אנונימית
שהכרתי אנשים מסויימים אני כלכך מתחרטת על זה.
ושעל חלקם סמכתי יותר מידי.
ושעל חלקם סמכתי יותר מידי.
באותו הנושא: