5 תשובות
הת'רס heathers
אפשר לומר גם עלובי החיים אבל לצערי לא ראיתי אותו.. רק שמעתי את השירים ואני מכירה את הסיפור
אפשר לומר גם עלובי החיים אבל לצערי לא ראיתי אותו.. רק שמעתי את השירים ואני מכירה את הסיפור
שיקגו
את הסרט אני אוהבת מאוד. יצא לי לצפות בהפקה האחרונה שלו שהביאו לארץ, והאמת שהתאכזבתי קשות. זה היה ביצוע כושל. אבל בטוחה שהפקות אחרות עושות את זה טוב יותר
את הסרט אני אוהבת מאוד. יצא לי לצפות בהפקה האחרונה שלו שהביאו לארץ, והאמת שהתאכזבתי קשות. זה היה ביצוע כושל. אבל בטוחה שהפקות אחרות עושות את זה טוב יותר
כנר על הגג
(הסרט) 'עלובי החיים' ו'גריז' (רק בגלל השירים. הסרט עצמו עליבות החיים)
המילטון מחזמר מושלם uwu