5 תשובות
היא מנקה את השיניים עם כל מיני מכשירים
זה לא כואב
זה לא כואב. היא סך הכול תצחצח לך את הפלאק שמצטבר על השיניים.
זה ממש לא כואב, זה אפילו קצת מדגדג ונעים.
בסהכ היא מנקה לך את השיניים בצורה יסודית אין מה להילחץ
זה לא כואב
זה פשוט מגעיל לא כואב בכלל