5 תשובות
וואי גם לי אני לא מצליחח!
הסריג הראשון מיתר 2
הסריג השני מיתר 3
הסריג השלישי מיתר 4
הסריג השני מיתר 3
הסריג השלישי מיתר 4
^ זה fmaj7.
f ברה עליון על סריג ראשון.
אם את עדיין לא מצליחה לעשות ברה אז
סריג ראשון מיתרים 1 ו2, סריג שני מיתר 3, וסריג שלישי מיתר 4.
אם לא מצליחה פשוט תתאמני המון, בסוף תצליחי.
רגע, על מה המינוסים?.
f ברה עליון על סריג ראשון.
אם את עדיין לא מצליחה לעשות ברה אז
סריג ראשון מיתרים 1 ו2, סריג שני מיתר 3, וסריג שלישי מיתר 4.
אם לא מצליחה פשוט תתאמני המון, בסוף תצליחי.
רגע, על מה המינוסים?.
גשר זה משהו שלא מצליחים ואז פתאום מצליחים פשוט צריך לעשות חזק עד שתצליחי. חשוב שתעשי אצבע ישרה לגשר ואצבעות מעוגלות כדי שיהיה יותר קל.
ג'קסון- זה fmaj7 זה לא f טבעי
ג'קסון- זה fmaj7 זה לא f טבעי
זה באמת ממש קשה וגם לי לקח מלא זמן להצליח לעשות אותו (לא שעכשיו אני עושה אותו מצוין אבל עכשיו אני מנגנת אותו יותר טוב מבהתחלה) אז פשוט תתאמני עליו הרבה. תנסי כמה פעמים ברצף או כל דבר אחר שעוזר לך.
באותו הנושא: