התחברות
הרשמה
אני וחבר שלי רבנו קצת בוואצאפ ובאמת שאין לי כוח לדבר ולענות לו והוא רושם לי למה את מסננת ואני רוצה לרשום לו שאני לא
מסננת, פשוט באמת שאין לי כוח אליו
מה לרשום לו?
6 באוקטובר 2019, 02:17
הודעות
WhatsApp
2 תשובות
תרשמי לו שתדברי איתו על זה מחר
T
The Queen For You
"לא מסננת, נדבר מחר אני עייפה עכשיו."
r
r.o.t.e.m
באותו הנושא:
מה השם של קבוצת החברים/חברות שלכם בוואצאפ?
סיפרתי אתמול לחברה שלי מי הקראש שלי (הוא מהכיתה של שתינו) ועכשיו הוא שלח לי סימן שאלה בוואצאפ (בחיים לא דיברנו בוואצאפ ולא הרבה במציאות) זה אומר שהיא סיפרה לו?
יש ילדה בקבוצת וואצאפ כלשהי שכל הזמן רבה איתי ונמאס לי...
יש לכם קבוצות וואצאפ שמדברים בהם הרבה?
איך אתם קוראים לקבוצה של החברים שלכם בוואצאפ?
אני בקבוצת וואצאפ ומישהי כל הזמן רבה איתי שם לחסום אותה?
איך לעצבן חברה בוואצאפ?
אני בת 14 ויש לי חבר אנחנו מדברים הרבה בוואצאפ אבל אף פעם לא נפגשנו
בנות יש לכן חבר והוא בקושי היה בוואצאפ מי שהכרתן אותו ופתאום הוא במשך שבוע מחובר בוואצאפ ממש הרבה ונהיה קצת קר אליכן
כשאני וחבר שלי היינו בפרידה מחקתי את השיחות איתו בוואצאפ ועכשיו באלי להחזיר איך אפשר?
אני בקבוצת וואצאפ ומישהי שם כל הזמן רבה איתי מה לעשות?