6 תשובות
לא, אם את מרגישה שקשה לך ואת לא יכולה עדיף שלא.
לא לא אל תצומי זה סתם יעשה לך נזק
תראי איך תרגישי עוד יומיים.
אל תגידי מעכשיו מסקנות.
ובמידה ולא תרגישי טוב תצומי או לפחות תנסי.תשתי גם מים

אבל אל תחליטי מעכשיו.
כיפור עוד יומיים
אם את מרגישה שלא תוכלי אז אל תצומי
לא.אם את מרגישה לא טוב אל תצומי
גם אם את לא מרגישה טוב את תהיי חייבת לצום לסרוגין..
זה אומר שכל כמה זמן את יכולה לשתות כמות מסויימת של מים ולאכול חתיכת לחם קטנה...
תבדקי באינטרנט... כתוב שם הכל.