5 תשובות
חברה שלי קנתה והתחרטה , אני לא יודעת בדיוק למה אבל היא החליפה לxs max .
גם הרבה אומרים שxr זה הגרסה הפחות טובה של האייפון x .
אנונימית
לי יש
אני מרוצה ממש
הכל פצצה חוץ מזה שהסוללה חרא אבל זה ככה באייפונים ושהוא די כבד
גם המחיר עכשיו טוב
כן הוא טוב רצח
כן, אבל מוסיפים עוד כמה מאות וכבר ישלך את ה11.
כן הוא ממש ממש טובה ממליצה באמת שהוא מושלם