זה הגיוני שאני יכולה להיות ממש חסרת ביטחון לגבי משהו במראה שלי לפעמים אבל גם לאהוב אותו ממש?
אני סתם זורקת דוגמא.. אם לי יש שיער חלק ואני אוהבת אותו ומקבלת עליו מחמאות רוב הזמן אבל שאני רואה בנות באינסטגרם שהשיער שלהן פי אלף יותר יפה משלי אנע נהיית חסרת ביטחון ומבנה לעשות הכל כדי להוכיח שגם לי יש שיער כזה זאת סתם הייתה דוגמא למקרה שלי חחח אבל תנסו להבין מה אני באה להגיד..זה מעצבן רצח שאני שונאת בעצמי משהו אבל מתה על זה שאני מקבלת תשומת לב עליו אוי זה נשמע נורא אבל זה לא בדיוק מה שאני מתכוונת פשוט אין לי מושג איך עוד לכתוב את זה.. או סתם עוד דוגמא מישהו עם גומות מתה על הגומות שלה ואוהבת שמחמיאים לה אבל שהיא רואה את הזאתי מהטיקטוק עם הגומות פי 10 יותר עמוקות משלה היא נהיית חסרת ביטחון לגבי הגומות שלה ברמות מה אני עושה? איך לדכא את המחשבה הזאת שאני לא מספיק טובה? חחח וסליחה על החפירה הארכורולוגילת זה היה טעון עליי הרבה זמן כבר