9 תשובות
מסכימה לגמרי.
זה שלא תכניסו 24 שעות אוכל לפה ותעשו המון טוב לא יכפר על עוד 364 ימים אחרים.
זה שלא תכניסו 24 שעות אוכל לפה ותעשו המון טוב לא יכפר על עוד 364 ימים אחרים.
מסכים
מן הסתם שלא, אבל ככה כתוב בתורה וזה מצווה וככה צריך וכו' אז זה מה שהמאמינים עושים... כי זה מה שצריך
הם לא יחשבו עכשיו רגע זה באמת הגיוני לצום בכיפור? לא
כי הם עושים מה שכתוב בתורה
הם לא יחשבו עכשיו רגע זה באמת הגיוני לצום בכיפור? לא
כי הם עושים מה שכתוב בתורה
אנונימית
מסכימה עם זה לגמרי! למה להיות צבועים ואז ביום אחד בום להשתנות? אם זה מי שאתם גם יום אחד השנה שתבקשו סליחה לא יעזור
אלא אם זה באמת מתוך כנות וכוונה אמתית להשתנות ולשנות משהו בעצמנו זה בסדר, אבל זה לא מתוך זה , סימן שזה לא היה אמת אלא סתם
לא מבקשים סליחה מ-ה' ביום כיפור מבקשים מאנשים
וזה ממש לא מגעיל יש לנו יום אחד בשנה שיש לנו הזדמנות לבקש סליחה גם אם כל השנה אנחנו עושים דברים לא טובים וצריך לנצל את היום הזה לדברים טובים
וזה ממש לא מגעיל יש לנו יום אחד בשנה שיש לנו הזדמנות לבקש סליחה גם אם כל השנה אנחנו עושים דברים לא טובים וצריך לנצל את היום הזה לדברים טובים
בדיוק ההפך
יום כיפור נועד בשביל לבקש סליחה מאלוהים^
יום כיפור נועד בשביל לבקש סליחה מאלוהים^
אנונימי
אני מסכים איתך!!!
אבל יום כזה נועד לעשות חשבון נפש להסתכל שניה אחורה בשביל שבהמשך השנה הבאה תהיה אדם טוב יותר!
אבל רק לבקש סליחה ולהמשיך אותו דבר זה בולשיט ואני מסכים שזה לא שווה כלום!!
אבל יום כזה נועד לעשות חשבון נפש להסתכל שניה אחורה בשביל שבהמשך השנה הבאה תהיה אדם טוב יותר!
אבל רק לבקש סליחה ולהמשיך אותו דבר זה בולשיט ואני מסכים שזה לא שווה כלום!!
ממש לא
באותו הנושא: