4 תשובות
עשית בסדר, גם עם שמת את הרגל על המושב אין לה זכות לדבר על החינוך שלך בבית
באותה סיטואציה כנראה שקצת חצוף אבל לדעתי זה לגיטימי לגמרי!
קצת חוצפה אבל אין לה זכות להעביר ביקורת על החינוך שלך..
ולשים רגל על מושב לא או ר שאת לא מחונכת
וואי אני לא היה לי אומץ להגיד למישהי חמרות שהיה משהו בשדה תעופה שאיזה צחלה דחפה אותי כי הרטיס לא עבר הלכתי לתור של הנכים כיככה אמרו לי אז היא צועקת פה זה רק נכים ועגלות אז עופו אמרתי לה עופי עופי את יערסית הרגשתי ממש טוב אחרי שאמרתי לה את זה חצצ
אנונימי