14 תשובות
כן.
ולא הייתי יוצאת עם מישהו בי
ולא הייתי יוצאת עם מישהו בי
כן. אני לא אומר שכולם ככה, אבל אני פוחד שהוא יבגוד בי
אנונימי
כן
לא חלק מהקהילה אבל לי כבר היית
חברה בי, לא הפריע לי כלל.
חברה בי, לא הפריע לי כלל.
לא
לא. למה שיפריע? גברים סטרייטים לא בוגדים?
לא.
כן יפריע לי, למרות שאני רוצה להיות בטוחה שהחבר שלי אוהב אותי ולא אף אחת אחרת, ואם יש לי ספקות זה כבר בעיה אחרת.
יהיה לי עוד פחד שהוא יתאהב לא רק בעוד מישהי אלא בעוד מישהו. ואז לא משנה מה אני אעשה יהיה לי את הפחד הזה כל הפעם שהוא יעשה לייק למישהו או שמישהו חדש יתחיל לדבר איתו. כי אפשר באמת לדעת מה יקרה. ויש את הפחד שהבן זוג שלך הוא סטרייט.
אז כשהוא יהיה בי? זה לפחד פעמיים עליו ואני לא מסוגלת.
יהיה לי עוד פחד שהוא יתאהב לא רק בעוד מישהי אלא בעוד מישהו. ואז לא משנה מה אני אעשה יהיה לי את הפחד הזה כל הפעם שהוא יעשה לייק למישהו או שמישהו חדש יתחיל לדבר איתו. כי אפשר באמת לדעת מה יקרה. ויש את הפחד שהבן זוג שלך הוא סטרייט.
אז כשהוא יהיה בי? זה לפחד פעמיים עליו ואני לא מסוגלת.
לי אישית כן
אני גם בי אז...
לא רואה מה הבעיה,אם הבת זוג שלי תהיה בי אז זה בסדר.
באותו הנושא: