8 תשובות
כן
כן
כן
בן הבודדים שלא
כן
ראיתי עד פרק 4 וויתרתי זה שעמם אותי
כן מאוד!!
מאוד, סידרה בין האהובות עליי. כל הקונספט שזה התרחש בשנות השבעים-שמונים (אל תתפסו אותי על המילה) ממש מגניב
אבאלה אין סדרה כזאת אני מאוהבת
כן, מאוד.