5 תשובות
מסכימה
זה ממש לא נקרא צביעות זה יום שנועד בשביל זה
בגלל זה אני לא מבקש סליחה ואני צם בגלל שכולם צמים
מסכימה לגמריי
מסכימה בהחלט