8 תשובות
הוא לא מצחיק
עבריין תנועה סתם עוד אחד
שואל השאלה:
גם אני חשבתי שהוא לא מצחיק עד שראיתי את כל המימס איתו. הוא לא נורמי וזה משהו חדש בישראל
גם אני חשבתי שהוא לא מצחיק עד שראיתי את כל המימס איתו. הוא לא נורמי וזה משהו חדש בישראל
אללה סמים
אנונימית
הטא סתם עוד אחד שחושב את עצמו עבריין תנועה שצריך לשבת בת המעצר
זה המפורסם הכי אהוב עלייxd אני חושבת גם שהוא מדהים ומצחיק ויש לו לב ענק.
מצחיק, כיף לראות שהוא עושה את מה שהוא עושה בשביל הכיף ובשביל לשמח, ולא בשביל כסף
מבולבל
באותו הנושא: