3 תשובות
אולי סדיזם?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
אנונימית יקרה,

כמה כאב עולה אלי מהשאלה שלך... אני לא יודעת מה בדיוק הסיטואציה, אבל אם אני מבינה נכון נדמה לי שחבר שלך פגע בך בצורה עמוקה וכמעט בלתי נסבלת. יכול להיות שאת מרגישה שאת לא יודעת מה לעשות עם כל הכאב הזה, אולי את מתקשה לדמיין איך אפשר בכלל להמשיך לחיות מכאן...
השאלה שלך גרמה לי לחשוב שאולי את מרגישה צורך לפגוע בו בחזרה, לגרום לו להרגיש קצת ממה שהוא עשה לך. ובו בזמן, מהתגיות שבחרת נדמה לי שיש בך גם מחשבות על לפגוע בעצמך...

יקרה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת). יש לנו צ'ט אישי ואנונימי לגמרי, שדרכו אפשר לדבר עם אחד מאיתנו המתנדבים והמתנדבות. אני רוצה להזמין אותך להגיע אלינו לצ'ט, לדבר על הכל בשיחה חמה ותומכת. אנחנו רוצים להיות שם בשבילך בזמן הקשה הזה.

הצ'ט שלנו פעיל כל לילה חוץ משישי וערב חג, בין 21:00 לחצות. תוכלי לבוא כבר הלילה אם תרצי. זה האתר שלנו: https://sahar.org.il/
שלך,
דואגת לך,
מתנדבת סה"ר
https://sahar.org.il/