5 תשובות
שואל השאלה:
טובה?
טובה?
אנונימית
היא לא כזאת טובה בסנטר...
בתל אביב יש מקום נחמד בשם moon יש שם אחלה סושי ובטח גם דים סאם..
יש גם מן טןטן ראמן בר נמצא בנחלת בנימין- מאוד טעים שם. אם כבר מגיעים ממש כדאי לקחת קערת ראמן הכי טוב בארץ!
בתל אביב יש מקום נחמד בשם moon יש שם אחלה סושי ובטח גם דים סאם..
יש גם מן טןטן ראמן בר נמצא בנחלת בנימין- מאוד טעים שם. אם כבר מגיעים ממש כדאי לקחת קערת ראמן הכי טוב בארץ!
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
אנונימית
יש מסעדת דים סאם בסנטר, אני לא זוכר מה שמה
פריים זה מושלם
באותו הנושא: