7 תשובות
קל לא הייתי רעבה או צמאה בכלל
מהר דווקא
ולך?:)
היה מאוד טעים אכלתי בדיוק בייקון:)

ואיך היה שלך?
אוי שאט דה פאק אפ!!
לא צמתי
לא צמתי
לא צמתי