5 תשובות
הייתי משתפת אחד מהם במקומך, מישהו שאתה מרגיש קרוב אליו ואני בטוחה שהוא יבין ולפחות איתו תנסה לחדש קשר ולך תדע אולי ממישהו אחד אתם תחזרו לאט לאט לכל השאר
מחפש חברים חדשים
חברים באים, וחברים הולכים.
הם עשו לך טובה שהם חסכו לך זמן, כי אם הם לא היו עוזבים עכשיו, כניראה שהם היו עוזבים אחר כך..
לא נשמע קל, אבל זה הפסד שלהם, מקווה שתמצא חברים שלא תאבד..
אה ובנוסף, מה שהייתי עושה הוא להתקדם הלאה, ולהתחיל לנסות ליצור קשר עם אנשים נוספים ולנסות להתחבר אליהם, בתקווה שזה המעשה הנכון :)
שואל השאלה:
כל הקטע שכולנו יודעים מה קרה אבל לשאר האנשים לא אכפת כי כל אחד מצא חברים חדשים
אנונימי
הייתי מוצאת לעצמי חברים חדשים.
תמצא מסגרת כלשהי שמאפיינת גם תחומי עניין שלך או תחביבים, תנועת נוער, מסגרת התנדבותית כמו מדא או כלבייה או אנערף, חוג כלשהו כמו שחייה...