6 תשובות
סירי זהו
אין חוץ מסירי ממש..
המערכת של אייפון היא מערכת סגורה אז זה מקשה על מפתחים. יש הרבה שמראש לא מתעסקים עם זה.
ובלי קשר, גם אם יש מפתח עם יכולת לפתח לשתי הפלטפורמות, הוא יפתח קודם כל לאנדרואיד כי יש יותר קהל שם.
המערכת של אייפון היא מערכת סגורה אז זה מקשה על מפתחים. יש הרבה שמראש לא מתעסקים עם זה.
ובלי קשר, גם אם יש מפתח עם יכולת לפתח לשתי הפלטפורמות, הוא יפתח קודם כל לאנדרואיד כי יש יותר קהל שם.
יש וידאו סטאר
player gr שזה אפליקציה של מוזיקה
ויש עוד מלא שאני לא זוכרת או לא יודעת
player gr שזה אפליקציה של מוזיקה
ויש עוד מלא שאני לא זוכרת או לא יודעת
מערכת סגורה זה אומר שאין ממש חופש לעשות שם דברים. אפל ממש מקשים על מפתחי אפליקציות.
ואין פה ממש שפה גבוהה חח
ואין פה ממש שפה גבוהה חח
שואל השאלה:
מה זה מערכת סגורה
מה זה מערכת סגורה
אנונימית
שואל השאלה:
חח ואו לא הבנתי כלום ממש שאמרת זה נשמע לי בשפה גבוהה מה זאת אומרת?
חח ואו לא הבנתי כלום ממש שאמרת זה נשמע לי בשפה גבוהה מה זאת אומרת?
אנונימית
באותו הנושא: