6 תשובות
ככל הנראה. אל תלכי לחוג
נראלי זה בגלל זה חח
קחי כדור
שואל השאלה:
אני הולכת לחוג אני כבר בדרך.. רע לי :(
אני הולכת לחוג אני כבר בדרך.. רע לי :(
אנונימית
אוי אממ אולי תבקשי לשבת בצד אם זה ממש נורא או לשאול בחוג אם למישהי יש כדור
כן הגיוני שזה בגלל שלא ישנת הרבה ובגלל שאת במחזור. כשאני במחזור אני תמיד חלשה כי אני מאבדת ברזל תוך כדי וזה גורם לסחרחורות וחולשה
באותו הנושא: