התחברות
הרשמה
שתיתי יותר מדי ואני מרגישה נורא. יש מה לעשות כדי להרגיש יותר טוב?
11 באוקטובר 2019, 01:34
בחילות
אלכוהול
שתייה
2 תשובות
ללכת לישון את תקומי יותר טוב
צ
צדיקה טיפוסית
תשתי הרבה מים ותלכי הרבה לשירותים ככה כל האלכוהול יצא. מחר תרגישי הרבה יותר טוב
H
Hennnn
באותו הנושא:
אני בת 14 שתיתי עכשיו חצי בקבוק יין ואני מרגישה יותר טוב מהצד שהכאב הנפשי נשכח קצת אבל אני לא מרגישה טוב יש לי סחרחורת
שתיתי חצי בקבוק של רוסקי ואני ממש לא מרגישה טוב מה לעשות
בת 13.5 שתיתי קפה ואני מרגישה לא טוב
שתיתי עכשיו כוס אחת של קפה שחור ואני לא מרגישה טוב
שתיתי יותר מדי ואני לא מרגיש טוב מה לעשות?
אכלתי (יותר נכון שתיתי) היום רק קפה ואני מרגישה מלאה מאוד
שתיתי בלילה 3 כוסות וודקה ועכשיו חזרתי הביתה ואני מרגישה ממש מיובשת
אני שתיתי קצת ואני מרגישה ממש מוזר..כאילו אני בחלום אבל מציאותי....אמאלה מה לעשות?
שתיתי ואני מרגישה קצת בסטלה...לשתות עוד ?זה לא כיף ככה
שתיתי יותר מידי, ואני כבר חצי שעה מקיאה את החיים בלי סוף ויש לי סחרחורות ואני מרגישה שאני מתעלפת
שתיתי אתמול מלא ואני מרגישה חרא מה לעשות?