התחברות
הרשמה
באלי להיות בהנהגת התלמידים אבל אני ביישנית ממש והמחנכת שלי היא אחראית על הנהגת התלמידים והיא יודעת שאני ביישנית. כנסו
אני לא יודעת אם ללכת כי לא נראלי יהיה לי מה לעשות שם
11 באוקטובר 2019, 19:23
מועצת תלמידים
הנהגת תלמידים
בית ספר
כיתה
ביישנות
2 תשובות
אני חושבת שכל מועצות התלמידים הן סתם ואי אפשר באמת להשפיע בהן
V
VanGogh
זה סתם לדעתי
T
Topaz cohen
באותו הנושא:
אני ממש ביישנית אבל באלי להיות בהנהגת התלמידים,המחנכת שלי אחראית על הנהגת התלמידים והיא יודעת שאני ביישנית. ללכת לשם?
זהות הולכת בהנהגת משה פייגלין?
מה עדיף, להיות תלמיד ממוצע בחמש יחל מתמטיקה או תלמיד מצויין בארבע?
אני רוצה להציג מועמדות להנהגת התלמידים מישהו יכול לעזור לי לתת נאום משכנע בבקשה זה דחוף!
באלי להיות עם חבר שלי,באלי פשוט לבכות
לא באלי להיות בת 18 באלי לבכות
אם עושים פגישת מחזור (כאילו תלמידים.), אז זה צריך להיות תלמידי תיכון בדר"כ או תלמידי חטיבה?
באלי להיות מקובלת. איך להיות מקובלת?
אסור לאנשי הימין להיות שאננים וללכת להצביע לליכוד כדי שלא תקום פה ממשלת שמאל בהנהגת לפיד-גנץ!
באלי לטרוף את העולם באלי להצליח בישראל באלי להיות דמות להשראה מה דעתכם?
אני גובניקית וממש באלי להיות לוחמת, לא באלי להשתחרר לפני הידיעה שלא הייתי לוחמת.