13 תשובות
תנוך, הליקס, טרגוס, נזם.
שחור פשוט כזה
לא יותר מדי show off
לא יותר מדי show off
הליקס או טרגוס ממש יפה
יש גם כאלה שיפה להם נזם
יש גם כאלה שיפה להם נזם
יהלום קטן, כזה:
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
נזם לבנים!?!??!
לא ספטום אם כבר?
נזם לבנים!?!??!
לא ספטום אם כבר?
אנונימי
אם יש עגיל די ארוך וכזה שרשראות מתנדנדות זה די נחמד אבל רק אבן זה של ערסים וזה משעמם
לדעתי הליקס לבנים זה מהמם
אתה מתכוון חור באוזן איפה הכי מתאים או עגיל אחי?
טוב עגיל עניתי, חור הליקס וטרגוס הכי יפה
טוב עגיל עניתי, חור הליקס וטרגוס הכי יפה
שואל השאלה:
עגיל נוצה לבנים בטראגוס/הליקס זה גייז?
או שלא?
עגיל נוצה לבנים בטראגוס/הליקס זה גייז?
או שלא?
אנונימי
מלא הולכים עם זה אבל זה נראה לטעמי גיי רצח
ספטום, בשפה אם יש לו שפתיים עבות יחסית, בגבה, הליקס, שני עגילים באוזן בצד.
וואי פרסה בתנוך זה יפה ממש, גם רוק והליקס
טראגוס והליקס
באותו הנושא: