יש מישהו שאני מחבבת וכולם תמיד מציקים לנו שאנחנו ביחד ואנחנו לא... אבל אנחנו בקטע אחד של השנייה, אתמול היינו ממש קרובים והוא כל הזמן הסתכל עליי והייתה יכולה להיות נשיקה אבל אני ממש מפחדת מזה כי עוד לא התנשקתי(ואני בת 16) וזה ממש מלחיץ אותי... זה משהו שקצת עוצר אותי מזוגיות כי אני לחוצה בגלל זה... מה לעשות? איך הנשיקה הראשונה? אני מפחדת שלא אדע מה לעשות