6 תשובות
אם את חזקה נפשית אז כן, כי זה ילדים עם קשיים וזה אז לא כולם מסוגלים לזה. אני עושה בגן כנראה
זה מהמם שם
שמעתי שזה אחלה מקום, תנסי אין לך מה לפספס.
אני התנדבתי בכבאות והצלה
אני התנדבתי בכבאות והצלה
כן, אני עושה בבאר שבע וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
לונלי לול
אז מה את עושה שם אם את לא פעילה?
לונלי לול
אז מה את עושה שם אם את לא פעילה?
אנונימית
בהתחלה התנדבתי שם קצת וזה באמת דבר קשה זה מלא שעות אין הפסקות וצריך ממש להיות על כול הילדים אני אמרתי אני מסוגלת ובאמת ובסוך יצא שלא וגם אם את מתנדבת זה עולה כסף
באותו הנושא: