12 תשובות
נתנו רמזים לזה, כנראה שכן והוא פשוט עוד לא יצא מהארון סופית/ לא סגור על עצמו.
שואל השאלה:
אוף רציתי שהוא ואילבן יהיו ביחד
אנונימית
עוד לא בטוח, אבל יכול להיות
בסדרה הוא בטוח נראלי הומו באמיתי לא
אילבן ומייק לנצח!!!!!!
הדעות על זה מחולקות, לדעתי הוא לא, אני חושבת שכשמייק אמר שוויל לא אוהב בנות הוא התכוון שהוא עדיין ילד קטן, האלה של "איכס בנות" שאוהב לשחק במשחקים של בנים ולא התבגר, יש כבר דמות להטבית בסדרה, אני לא חושבת שהם יהפכו את וויל גם, אבל זו דעתי
שואל השאלה:
גם אני חשבתי ככה^
אנונימית
איזו דמות להטבית יש בסדרה?^

אנ לא משנה נזכרתי ברובין
אז זהו בסדרה חוץ מזה שמייק אמר לו שהוא לא אוהב בנות, ויל הוא פשוט דמות שנראה שאף פעם לא הייתה לו התעניינות בבנות או משהו, ואם הוא יהיה הומו, זה לא יפתיע
אנונימית
סיימתי את הסדרה מזמן.מי הדמות הלהטבית?

זו רובין נכון..?
אנונימית
כן, רובין^
אמרו בראיון שהמשיכה המינית של וויל תלויה בקהל לא נראלי שזה הגיוני בכל מקרה אני לא חושבת שוויל גיי אני רק חושבת שהוא עדיין לא רוצה להתבגר וכל התקופה הזאת באפסייד דאון גרמה לו להתגעגע לדברים שהם עשו שהם היו קטנים