התחברות
הרשמה
שלום ישלי איפון , איך להגיד את המלל במקלדת ? כאילו שהאותיות יהיו גדולות יותר שהכל יהיה גדול יותר
12 באוקטובר 2019, 17:34
האח הגדול
מידות
ריאליטי
תשובה אחת
תיכנסי להגדרות ותכתבי גודל המלל זה שם
ל
לולי66
באותו הנושא:
ישלי 1,000 אגורות איפה אני מפקידה את זה?
ישלי תחושה של ריקנות רצינית, איף מה עושים עם זה?
ישלי כמו סימני מתיחה קטנים ומבריקים בצבע אדום חלש בבטן איפה שיש לי כפלים בבטן.
איפה אני רואה כמה נקודות אמינות ישלי?
ישלי רגשות אשם נוראיות מישהו יכול להגיד לי כמה קלוריות זה בערך..?פליז תעזרו
ישלי איפון 6 אני בכל מקרה רוצה לשדרג אותו, כדאי לי לשדרג לשיומי רדמי נוט 5?
ישלי חבר שמוכר איפון 7 פלוס חדש לגמרי ב600 שקל משתלם?
ישלי איפון 8 פלוס ובאלי לקנות איפון בלי מסגרת שווה את ההחלפה?
איפה אני רואה כמה אמינות ישלי?
אם ישלי איפון 8 פלוס ואני עוברת לטלפון אחר אני יוצאת ממש סתומנ?
ישלי סידור עבודה ושלישי ישלי חופש אבל שמעתי שהמנהלת יכולה להגיד לי פתאום אל תעבדי או משו בגלל איטיות וזה המשך בפירוט