12 תשובות
צודק.
כל כך נכון.
מסכימה איתך
באופן אינדיבידואלי כן. אבל בממוצע בנים יותר חזקים, וזאת עובדה.
אנונימי
אמ
לא הגזמת בכלל עם סימני השאלה
לא הגזמת בכלל עם סימני השאלה
שואל השאלה:
^מה אני אעשה זה מעצבן
^מה אני אעשה זה מעצבן
אנונימי
ילד בן כמה אתה שאלו הצרות שלך?
שואל השאלה:
זה לא הצרות שלי אבל כבר נמאס מכל השובניסטיות באתר הזה
זה לא הצרות שלי אבל כבר נמאס מכל השובניסטיות באתר הזה
אנונימי
חחח למי אכפת
שואל השאלה:
לי כן
לי כן
אנונימי
אז אלו כן הצרות שלך
שואל השאלה:
אולי
אולי
אנונימי
באותו הנושא: