3 תשובות
וזה קורה לי ולרוב החברות הטובות שלי "הראה לי מי החברים שלך הראה לך מי אתה" חחח אני לא יודעת איך להתמודד עם זה או מה לעשות
אנונימית
אני לגמרי מבינה אותך
אני באותה בעיה כמוך
אני מכירה את זה, זה לא משהו שקל להתמודד איתו את פשוט צריכה לנסות עד שתמצאי את הבן אדם שתרגישי בנוח איתו