14 תשובות
לא
באולפנה שאני למדתי רק בחטיבה (ז-ח)
זה משתנה מאולפנה לאולפנה
באולפנה שאני למדתי רק בחטיבה (ז-ח)
זה משתנה מאולפנה לאולפנה
לא נראלי
זה תלוי אם יש פנימייה
אבל אני למשל הייתי ב2 אולפנות ולא למדנו בשישי
אבל אני למשל הייתי ב2 אולפנות ולא למדנו בשישי
אנונימית
^^ באולפנה שלמדתי כן היה פנימיה ורק התיכון לא לומד שישי מ ט-יב
לזה התכוונתי
אם יש פנימייה אז בדרכ אין כי כולם חוזרים בחמישי הביתה
אם יש פנימייה אז בדרכ אין כי כולם חוזרים בחמישי הביתה
אנונימית
תלוי אצלנו לא לומדים
לרוב לא
אני למדתי בימי שישי
באולפנות שיש פנימיות לא לומדים
אני למדתי בימי שישי
באולפנות שיש פנימיות לא לומדים
שואל השאלה:
יש איפה שאני יעבור פנימיה
ואני אהיה בכיתה י
יש איפה שאני יעבור פנימיה
ואני אהיה בכיתה י
אנונימית
אצלנו כן..
לאיפה את עוברת?אולי אני מכירה
אנונימית
שואל השאלה:
סגולה בק.מוצקין
סגולה בק.מוצקין
אנונימית
אצלנן כן
אנונימית
קוראים לאולפנה סגולה?
אנונימית
זה משתנה
באותו הנושא: