3 תשובות
נכון זה משעמם אבל גם ללמוד זה לא הכי כיף .
אני אישית ממש אוהבת את המסגרת חוץ מהקטע שקשה לי בלימודים לפעמים וזה..
אני אישית ממש אוהבת את המסגרת חוץ מהקטע שקשה לי בלימודים לפעמים וזה..
אני מסכימה לחלוטין. אנשים מחפשים להיתבכיין
אנונימית
לי מאוד כיף בחיים גם בלי המסגרת של הבית ספר
יותר מזה אני ממש לא מחבבת את המסגרת הזאת
של הבית ספר, חוץ מזה שהכרתי של חברים וזהו
למרות שזה חשוב כן אני יודעת שזה חשוב ללמוד ..
אבל אני יודעת שממש טוב לי גם בלי מסגרת
אני פשוט כזאת מסתדרת הכי טוב בלי מסגרות
ואני לא בעייתית אני פשוט מרגישה הכי טוב שאני לא בתוך מסגרת
יותר מזה אני ממש לא מחבבת את המסגרת הזאת
של הבית ספר, חוץ מזה שהכרתי של חברים וזהו
למרות שזה חשוב כן אני יודעת שזה חשוב ללמוד ..
אבל אני יודעת שממש טוב לי גם בלי מסגרת
אני פשוט כזאת מסתדרת הכי טוב בלי מסגרות
ואני לא בעייתית אני פשוט מרגישה הכי טוב שאני לא בתוך מסגרת
אנונימית
באותו הנושא: