8 תשובות
בסדר גמור
זה מעולה
מה מאוחר זה מעולה
זה סבבה
זה הגיל לא?
זה לגמרי הגיוני בארץ, אפילו די מוקדם (בנות לרוב מתחילות ב21-24, ומעלה...)
אנונימית
אפשר לעשות תואר גם בגיל 40, זה אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד