8 תשובות
העיקר הצניעות.
תעשי בכמה טעמים~~
תעשי בכמה טעמים~~
עוגיות
וואי כן בכמה טעמים
שואל השאלה:
מה הכוונה בכמה טעמים? כמו נגיד שוקולד לבן רגיל ומריר?
מה הכוונה בכמה טעמים? כמו נגיד שוקולד לבן רגיל ומריר?
אמאלה. אני פשוט חולה על עוגות גבינה.
אני פעם הכנתי עוגת וניל שבתוך הבלילה עצמה שמתי סוכריות צבעוניות ואז שמתי קרם מעל וכזה נצנצים אכילים.
הרבה ממש אהבו והתלהבו
הרבה ממש אהבו והתלהבו
עוגת כדורגל
או ספיידרמן
או ספיידרמן
אימלהה איזה מוגזמת חחח
תכיני משהו שמושך את התשומת לב זה מה שילדים אוהבים
נגיד עוגת קומות או משהו עם בצק סוכר
אולי משהו בסגנון הזה
תכיני משהו שמושך את התשומת לב זה מה שילדים אוהבים
נגיד עוגת קומות או משהו עם בצק סוכר
אולי משהו בסגנון הזה
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: