12 תשובות
תודה
מה יש לרשום חוץ מתודה?
אז לב
תודה עם לב
או רק לב
אפשר לכתוב חח תודה
שואל השאלה:
^ כבר כתבתי תודה למזל טוב שהוא כתב לי, זה נראה לי מוזר לכתוב שוב
^ כבר כתבתי תודה למזל טוב שהוא כתב לי, זה נראה לי מוזר לכתוב שוב
אנונימית
תכתבי לה חחחח תודה שוב או תודה אשתדל עם סמיילי צוחק
תשלחי לב פשוט
שואל השאלה:
לפני הוא כתב לי מזל טוב אז כבר כתבתי תודה
לפני הוא כתב לי מזל טוב אז כבר כתבתי תודה
אנונימית
תודהה
תכתבי תודה
באותו הנושא: