12 תשובות
תודה
מה יש לרשום חוץ מתודה?
אז לב
תודה עם לב
או רק לב
אפשר לכתוב חח תודה
שואל השאלה:
^ כבר כתבתי תודה למזל טוב שהוא כתב לי, זה נראה לי מוזר לכתוב שוב
אנונימית
תכתבי לה חחחח תודה שוב או תודה אשתדל עם סמיילי צוחק
שואל השאלה:
לפני הוא כתב לי מזל טוב אז כבר כתבתי תודה
אנונימית
תכתבי תודה