8 תשובות
שכל מי שקורה את זה עכשיו צריך ללכת לישון כי אז מחר הוא יצטער על זה
להתחיל להיות ויסקו גירל , ולחיות את הרגע להתחיל לאסו...
שואל השאלה:
לא נו תמשיכו תשיר
זה הכל שאריות של החיים
זה הכל שאריות של החיים
זה הכל שאריות של הבסקוויט
האא אופס
זה הכל שאריות של החיים