6 תשובות
לבינתיים היו רק חגים אבל יש לי עבודה בספרות שמוציאה ממני כל טיפת כוח.
אותו דבר כמו תמיד מה יש לשרוד תכלס גם אם אתה לבד או לא יש תמיד את המחשבה הזאת שלא תיראה אף אחד יותר
אני לא :/
אני משלבת עכשיו גם עבודה עם לימודים וזה נוראי.
מתחילת שנה אני מרגישה שלא למדתי כלום! אין לי מושג מה אני אמורה לדעת והחסרתי יותר מאשר הגעתי...
מקווה אחרי החגים לאפס את עצמי ולהיכנס ברבאק ללימודים
זה ממש קשה אין לי כבר כוח לכלום ועכשיו מתחילים כל המבחנים ויש לי עבודת חקר בסוציולוגיה שהורגת אותי
יש לי אחרי סוכות כלכך הרבה מבחנים ובמיוחד ספרות זה אסון:/
אבל זה יעבור נו..
אני אודיע לך אחרי תקופת המבחנים
כרגע אחלה
סוף סוף סיימתי עבודה