27 תשובות
דעות משתנות ומודל היופי גם משתנה
בוא נדגיש את המילה *פעם*
דברים משתנים.
דברים משתנים.
אנונימית
לכל אחת יש טעם שונה , ולכן אין דבר כזה גובה מושלם כי לכל את זה אחר
זה כמו שתגיד למה מודל היופי פעם היו שמנות ועכשיו רזות
שואל השאלה:
מה השתנה ? רוב הנשים אותו גובה
מה השתנה ? רוב הנשים אותו גובה
אנונימי
לדעתי הגובה הזה גבוה מידי, פחות לטעמי.
אבל כל אחת ומה שהיא מעדיפה.
חוץ מזה, גובה זה ממש לא הכל בחיים
אבל כל אחת ומה שהיא מעדיפה.
חוץ מזה, גובה זה ממש לא הכל בחיים
בשבילי זה גבוהה מידי לדעתי הגובה המושלם הוא 1.80 לא יותר
שואל השאלה:
זה לא קשור למודל יופי, גם 1.80-1.85 זה גבוה
זה לא קשור למודל יופי, גם 1.80-1.85 זה גבוה
אנונימי
גבוה-מושך
תבין !
תבין !
שואל השאלה:
פעם 5 בנות כתבו 1.80
ורק אחת כתבה 1.90
היום הרוב כותבות ש-1.90 זה הכי יפה
פעם 5 בנות כתבו 1.80
ורק אחת כתבה 1.90
היום הרוב כותבות ש-1.90 זה הכי יפה
אנונימי
שואל השאלה:
גם 1.80-1.85 גבוה
גם 1.80-1.85 גבוה
אנונימי
זה שאנחנו נמוכות לא אומר שגברים גבוהים לא מושכים בשבילנו!
מה לעשות יש בנות שמעדיפות גובה מפלצת תתמודד דיי נמאס
עריכה: סליחה אני עצבנית.. לא קשור אלייך
עריכה: סליחה אני עצבנית.. לא קשור אלייך
שואל השאלה:
לא משנה אנונימית, את בת 13 :)
בלי להעליב התשובות שלך לא הכי קשורות למה שהתכוונתי
לא משנה אנונימית, את בת 13 :)
בלי להעליב התשובות שלך לא הכי קשורות למה שהתכוונתי
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר נכון
אני רק רוצה לדעת אם זה הרוב או לא
בסדר נכון
אני רק רוצה לדעת אם זה הרוב או לא
אנונימי
זה שאני בת 13 לא אומר כלום יש בנות בגיל 12 שעוזרות אפילו יותר מ18.. בקשר לשאלה התכוונתי שאתה קצת חופר על זה..
אז פשוט שתבין שזה הכל טעם יש בנות שמעדיפות גבוהים ויש כאלה שלא
לכל אחת יש טעם שונה
באמת שבא לי לשנות את הגיל שלי בפרופיל בשביל שיקחו אותי ברצינות.. זה לא בסדר
לדעתי גבוה מדי... אני אוהבת 1.70-1.80
לפי דעתי גבוה מדי , זה עניין של דעה
יש בנות שחולמות על לנשק את חבר שלהן בזמן שהן עומדות על קצות האצבעות ויש בנות שלא רוצות .
לדוגמה אני , רוצה לנשק מישהו שגבוה ממני 5 סנטימטר כזה..
יש בנות שחולמות על לנשק את חבר שלהן בזמן שהן עומדות על קצות האצבעות ויש בנות שלא רוצות .
לדוגמה אני , רוצה לנשק מישהו שגבוה ממני 5 סנטימטר כזה..
שואל השאלה:
אבל לצערי את גם בת 13
אבל לצערי את גם בת 13
אנונימי
שואל השאלה:
קשה לי לסמוך על דעות כאלה, סורי
קשה לי לסמוך על דעות כאלה, סורי
אנונימי
הן סתם אומרות, אני בטוח
אנונימי
"סורי"?
חמוד, הן עונות לך בשיא הרצינות ואתה מתעסק בגיל שלהן? ולפי האוצר מילים שלך אני בטוחה שבוגר אתה לא, אז אין לך שום לגיטימציה להעיר להן על הגיל שלהן.
ולשאלה, מה לעשות, גובה זה מושך ויפה והיום רוב הבנות מעדיפות גברים גבוהים(וכמה שיותר)
חמוד, הן עונות לך בשיא הרצינות ואתה מתעסק בגיל שלהן? ולפי האוצר מילים שלך אני בטוחה שבוגר אתה לא, אז אין לך שום לגיטימציה להעיר להן על הגיל שלהן.
ולשאלה, מה לעשות, גובה זה מושך ויפה והיום רוב הבנות מעדיפות גברים גבוהים(וכמה שיותר)
יש לי שלושה דברים להגיד :
1, אני יחסית בוגרת
2, אני עוד מעט (פחות מחודש ) חוגגת 14
3, אני 1.70 (ויותר ) אני יודעת טוב מאוד איזה גובה אני ארצה שיהיה לחבר שלי
1, אני יחסית בוגרת
2, אני עוד מעט (פחות מחודש ) חוגגת 14
3, אני 1.70 (ויותר ) אני יודעת טוב מאוד איזה גובה אני ארצה שיהיה לחבר שלי
למה אתה חושב ש190 זה הגובה המושלם? פחחח
באותו הנושא: