7 תשובות
כן
למה לא
עם זה מה שעושה לך טוב
כן
שואל השאלה:
או שאני יוצאת נואשת כזו או לא יודעת?
או שאני יוצאת נואשת כזו או לא יודעת?
אנונימית
תכתבי למה לא, את לא יוצאת נואשת.. זו בת דודה שלך אין לך מה להתבייש ממנה או לחשוב ככה
באותו הנושא: