8 תשובות
אל תפקפקי בעצמך בחיים,הם לא יורידו אותך!
תמשיכי לנסות עד שתצליחי,בהצלחה
חלק לא יסכימו איתי ככ אבל
לחכות שהם יציעו, אם יש לך סיבה מספיק טובה לא להציע היא פחד מדחייה.
אם את לא רוצה להפגע שוב אז תני לזה זמן
אם את רואה שזה נכון אז כמובן שתדברי איתו וזה
אבל אל תמהרי כי אז לפגעי עוד יותר מנסיון
תחשבי טוב לפניי..
ואם התכוונת לדחייה של אם התחלת איתו והוא לא זרם. כנראה שאת פשוט לא הטעם שלו והוא מפסיד אותך
את רק מרוויחה ניסיון וכוח לפעם הבאה
תתחילי לטפח את עצמך
(100 מינוסים בעוד 1 2 3
את מי שאת ואין להם דרך לשנות אותך
אם לא בא להם- יופי
אם זה מפריע לך- כדי לעבוד על זה, לבנות בטחון ולהיות מוכנה ל"גרוע מכל"
להבין שיש לך עוד זמן
תשתפרי בנקודות החלשות שבגללן לדעתך את לא מצליחה למשוך אותם
אל תאשימי את עצמך בזה או שאןלי כן בגלל משהו בהתנהגות אבל יגיע הזמן ותמצאי מישהו
):)