3 תשובות
רגיל
לא ממש מרגישים את זה
חוץ מהמצבי רוח זה נוראי
זו התקופה הכי כפית שיש לדעתי
אין לך ממה לפחד, זה לא משהו שמרגישים אותו כמעט, אם כבר יש בגיל הזה המון דברים מדהימים, אין לך שום סיבה לדאוג.