4 תשובות
תצפתנית זה תפקיד ממש קשה מכירה מישהי שהייתה שם והשתמטה .
תדאגי למה שאת הכי מתחברת
מספיק שתסמני תצפיתנית גבוה או סמבצית את תקבלי והן לרוב עושות 11/3
שואל השאלה:
אבל לא יודעת איזה תפקיד עדיף לי לבחור ולדרג גבוה
מה יותר התחברת?