11 תשובות
לוקחות מגברים את הזכות לשרת ?
בצה"ל אין מגבלה לכמות אנשים שיכולה להיות שם .
ולשרת בצה"ל זאת לא זכות אלא חובה בוא נתחיל מזה .
למה בנות מתגייסות? כי זאת חובה לאנשים מעל 18 ( אלא אם יש פטור בריאותי, נפשי , דתי או משהו בסגנון ).
וצה"ל הוא לא רק קרבי , יש עוד מלא תפקידים מעבר לתפקידים קרביים.
הן לא לוקחות מקום לאף אחד, יש מחסור ענק בלוחמים וזה למה מנסים לשלב את הבחורות איפה שאפשר..
שואל השאלה:
אני מדבר על השרות הקרבי זה לא מתאים לבנות. בלי לפגוע בזכות שלהן זאת המציאות הן טובות בדברים אחרים. וגם באמצע לחימה בטנק יושבים 4 גברים עם בחורה... במקום להתרכז במלחמה הם יהיו עסוקים בבחורה. אז צהל זה לא בית זונות ולא צריך לגייס בנות רק כדי "לשעשע" את החיילים בשעות הפנאי
אנונימי
אם בזמן לחימה יש לוחמים שמתרכזים בבחורות במקום בלחימה אז הם לא מתאימים להיות לוחמים.
בחורה יכולה להיות טובה גם בלחימה אם היא מסוגלת לכך פיזית ונפשית.
שואל השאלה:
לא חסרים חיילים בצהל להיפך יש עודף. תיראו את הנתונים ואז תדברו. ומגייסים בנות בטענה "לשיוויון" לדעתי מגייסים אותן בשביל ניצול "ושעשוע" לחיילים לכאורה
אנונימי
אל תבלבל תמוח ילד, יש מחסור ענק בלוחמים וזאתי הסיבה שמנסים לשלב בחורות זה מצוין ששמים אותם לשמור על הגבולות זה נותן ללוחמים הגברים לשמור על גזרות קצת יותר מסוכנות.
נתונים ? אפשר את אותם נתונים.
מגייסים בנות כי זה חובה זה דבר ראשון , ודבר שני גם בנות עושות את חלקן איזה ניצול ושעשוע.
אתה מודע לכך שיש עוד הרבה דברים בצה"ל חוץ מהיחידות הקרביות?
שואל השאלה:
זאת המציאות שיש עודף חיילים בצבא כי תוריד חצי מהחרדים וחצי מהשמאלנים הקיצונים שלא מתגייסים. כל גבר בן 18 מתגייס ואנחנו מדינה של מליוני אנשים כל שנה בני 18
אנונימי
ושוב , אמרת שיש לך נתונים. תביא לי את אותם נתונים כלומר האשכרה מספרים .
אם יש לך כמובן כי אמרת שיש לך נתונים.
מה אתה רציני אולי 30 אחוז מהצבא זה לוחמים אפילו פחות
קודם כל קרבי של בנות מאוד שונה קרבי של בנים. בנים הם יותר קרביים מבנות ופה קיים עדיין האי שוויון.
בנות אולי עושות מעצרים, תומכות לחימה אבל פיזי לא נכנסות לעזה ונלחמות פנים מול פנים אולי רק מעטים נכנסות.
ואגב למה בנות מתגייסות? דבר ראשון זה חובה, דבר שני יש עוד תפקידים בצבא חוץ מקרבי. ורוב מי שנלחם 70 אחוז הם מילואים. אז בחייאת תפסיק לבלבל את השכל.
אנונימית