4 תשובות
יש כרגע חוסר מטורף בכל הארץ אחרי החגים - לקראת סוף החודש יהיה מלאי אצל כולם. ממליץ לחכות
אני קניתי שם את הs10 plus שלי וקיבלתי עם זה את הגלקסי בדס בחינם
ותבדוק בסלקום יכול להיות שאתה מקבל עם זה גם מתנה או משהו
אל תקנה ברמי לוי