8 תשובות
כן אני 1.76
לגמרי כן,
אבל אני 1.85 אז אני לא יודע אם זה תופס גם לנמוכים ממני.
אנונימי
שואל השאלה:
קווין ביצ פור יו, הבעיה היא לא ברגלים מלאות הבעיה היא בגובה 3>
אנונימית
זה בסדר אני 1.76 ומכירה הרבה בנים גבוהים שנמשכים ,אפילו כמה נמוכים
מה הבעיה ברגליים מלאות?
אני 1.74 ואני שוקל 10 קילו יותר ממך.
את לא שמנה אם זה מה שניסית להגיד, את רזה.
אממ אם הייתי מתחבר למראה שלך אז לא הייתה לי בעיה לצאת עם מישהי בגובה שלי