6 תשובות
מקום מדהים לגור בו
שואל השאלה:
מסיכמה איתך מאוד
אנונימית
תאמת שתמיד רציתי לגור בקיבוץ או מושב זה נשמע מגניב לגור במקום שיש בו חיות כולם מכירים את כולם וחוץ מזה אני מתה על הטבע אז בכלל בונוס
אני קיבוצניקית בעצמי ואני פשוט מתה על המקום הזה!
שקט פה,אנשים נחמדים ושקטים
ואיכות חיים יותר טובה לדעתי...
לא מתחבר,

בעיניים שלי זה 'חממה' שלהרבה אח"כ לא קל שהם יוצאים לעיר הגדולה
אין לקיבוצניקים את ה-חספוס שיש בעיר
נתקלתי בחיי בלא מעט קיבוצניקים כולל בצבא
(אם כבר מושב)
מה שההוא מעליי אמר
באותו הנושא: