10 תשובות
עדיף שלא
לא כדאי. לא נקי.
כן , אני שותה מברזיות למרות שאנשים נגעו בזה , ליקקו מהם , שתו מהם , נגעו בהם עם ידיים מלוכלכות וכל העולם חיידקים אבל אין מה לעשות
אנונימית
לא.
התבלבלתי בשאלות
נראה לי שלא
עדיף שלא
לא
אם זה ישב בחוץ בשמש רוב הסיכויים שחלק מה פלסטיק שבבקבוק נמס ועבר לתוך המים וכרגע יש בהם חומרים כימיים אז לא מומלץ במיוחד
כן
באותו הנושא: